4e dag

30 juli 2010

Vannacht weer wat licht geregend.

Gisteravond is besloten dat Kees en Wolter met het boemeltreintje, dat langs de kust gaat, de bus uit Laredo gaan ophalen. Arie en Herman zouden op de fiets da geplande route afleggen.

Kees en Wolter laten hun fietsen op het station achter en halen deze weer op met de bus op de terugweg. Oo k haast alle bagage van Herman en Arie is op de camping achtergelaten en worden door Kees en Wolter opgehaald.

Dit maakt de tocht voor Herman en Arie wat lichter. Het was en beetje bewolkt maar toch weer flink warm. Hoe Kees en Wolter de dag zijn doorgekomen horen jullie morgen

fotos en filmpjes volgen later.

Kees belt net dat hij is aangekomen met Wolter en dat we terug moeten naar de Camping.

1. agnes snippe:
    hoi allemaal.

Zo te zien gaat alles goed.........fietsen wolter ...of ben je moe...boemeltreintje..je wilt natuurlijk van alles meemaken...hier is alles oké. lieve groeten aan allemaal agnes
  2. berthy Verhage:
    Hoi allevier,
    Het lijkt me een geweldig avontuur en ik hoop na afloop te horen van jou, Kees, of het goed te doen is. Lopen er ook 'pelgrims' langs deze route? De volgende etappe doen jullie weer allemaal mee. Ja die bus moet er bij zijn. Wat zou ik graag een dag meefietsen. Hoe veel uren fietsen jullie per dag?
    We wensen jullie veel sterkte toe en geniet voor zover je kan.
    Liefs, Berthy
  3. Ineke:
    31 juli 2010
    Hoi Kees en de andere mannen
    Fijn dat alles zo goed gaat, en dat het weer ook mee werkt.
    Geniet er maar van,we wensen jullie nog een fijne week toe.
    Groetjes Wim & Ineke
  4. Johan en Maria:
    31 juli 2010
    Hallo pelgrim Arie,
    Dit is effe wat anders dan de golfbaan! De groene vergezichten zullen vast eindeloos en veel mooier zijn.
    Mijn petje af hoor, wat een prestatie.
    Veel fiets-plezier met groetjes, ook van Johan natuurlijk,
    Maria
  5. Nel Noordzij:
    Hallo Arie.
    Net terug van onze vakantie in Slovenië,waar ook veel fietsers onderwg waren,misschien iets voor de volgende keer?
    Genieten we van jullie verslagen.
    Maar nog veel fietsgenot en mooi weer.Goede reis verder en genieten hoor.
    Hartelijke groet, Nel en Cor.
  6. agnes snippe:
    Hallo Mannen..

Gaat ie goed? mooi weer...hier valt het mee. ben vanmiddag nog in het zwembad geweest. Ben bij erwin geweest een knalfeest wij lagen om 5 uur in bed. geweldig..... leuk..... jammer dat je er niet bij was...maar je kunt niet alles meemaken......
    Verder gaat hier alles naar wens. Heb je s.m.s. je ontvangen bedankt.
    Ik denk dat Arie morgen weer probeert om er wat op te zetten kun je mijn verhaaltje lezen......Heel veel plezier met elkaar 60 km was het vandaag ook veel klimmen? want dat is dubbel zwaar. Als jullie terugkomen zijn jullie dan afgevallen? of eten jullie tegen de klippen op. Hoor het later wel. liefs van mij agnes
  7. elles en wim:
    1 augustus 2010
    Arie ik hoor van Wim het verslag.
    Ik heb begrepen dat jullie het reuze naar jullie zin hebben. Dat is ook de bedoeling.
    Fijne reis verder en dat je nog veel interessante mensen en cultuur tegen mag komen.
    Groeten Riet