Leegkerk - Egbert Forsten Publishing

30 juni 2010 - Leegkerk, Nederland

Op weg naar Aduard ontwaarden wij een boerderij met een gezellig erf. Een tafel met bekers, een thermoskan en daarom heen geriefelijke zetels. Bovendien werden 2e hands boeken aangeboden, die keurig waren gerangschikt op drie karretjes die als een treintje waren gekoppeld.

Het bordje op de eerste kar vermeldde dat de boeken slechts 1 euro per stuk moesten kosten. Voldoende om af te stappen en om het erf te betreden, temeer daar iemand op een piano een klassiek stuk ten gehore bracht. Helaas stopte de muziek toen die persoon ons kennelijk gewaar werd. etc

1. h ditzel:
    25 juli 2010
    wat een mooi stel zijn jullie vieren met elkaar! dat gaat zeker lukken! heel veel plezier met elkaar.
    wanneer zijn jullie weer terug in nederland??

groetjes en tot horens, hans en quirien ditzel
    terschelling
  2. elles en wim:
    Beste Pelgrims,

We wensen jullie een hele fijne tijd en veel mooie en verrassende ervaringen en ontdekkingen toe.
    Ook ieder van jullie veel succes met de sportieve uitdaging.
    We gaan jullie belevenissen met grote belangstelling volgen.

Veel plezier en goede reis !

Groeten, Elles en Wim

Vlaardingen
  3. jan en agnes:
    Hoi Arie en de andere Pelgrims
    Wij willen jullie vanuit Schiedam even heel veel succes toewensen
    en dat het voor jullie maar heel goed fiets weer zal blijven
    wij kijken uit naar het verslag van de Tour de Pelgrims,
    en blijf vooral allemaal fit en gezond
    HEEL VEEL PLEZIER

Groetjes van Jan en Agnes
  4. Joop:
    26 juli 2010
    Beste Arie,

Je had Wobbe op de foto wel even een jasje aan mogen doen. Nu ben ik bang dat hij nat wordt.
  5. Anneke Sietinga:
    26 juli 2010
    Dag Santiagorijders,
    Wim en ik willen jullie succes, maar vooral heel veel plezier wensen. Hou het materiaal (ook het humane deel) heel en veel boeiende ontmoetingen gewenst. Keep us informed.

Hartelijke groet,
    Anneke